Mohon Online Penolong Eksekutif Hasil (Pentadbiran) LHDN Negeri Sabah ~ Mohon sebelum 3 Januari 2020



Mohon Segera Penolong Eksekutif Hasil (Pentadbiran) LHDN Negeri Sabah (tertakluk kepada tarikh tutup setiap jawatan) kepada mereka yang berminat untuk Jawatan Kosong Penolong Eksekutif Hasil (Pentadbiran) LHDN Negeri Sabah.

Pengambilan jawatan kosong ini telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat dengan jawatan kosong ini. Sila pastikan anda baca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum apply jawatan kosong ini.

Maklumat Jawatan :
  • PENOLONG EKSEKUTIF HASIL (PENTADBIRAN) FUNGSI KESETIAUSAHAAN
  • Kelayakan : Rujuk Pautan Memohon
  • Taraf Jawatan : Tetap
  • Gaji Pokok : RM2,528.00
  • Penempatan : Negeri Sabah
  • Tarikh Tutup : 3 Januari 2020
    Untuk Memohon, Rujuk Pautan Berwarna Merah di Bawah :
    Keperluan & Kelayakan Memohon :
    • Memiliki Diploma Pengurusan & Teknologi Pejabat / Diploma yang diiktiraf oleh kerajaan / kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya; atau
    • Memiliki kelayakan tertinggi sehingga Ijazah Sarjana Muda sahaja DAN mempunyai Diploma yang diiktiraf oleh kerajaan dibenarkan untuk memohon jawatan ini menggunakan kelayakan Diploma;
    • Memiliki Purata Nilai Gred Terkumpul (CGPA) sekurangkurangnya 2.70 dan ke atas bagi Diploma berkenaan; dan
    • Kepujian Bahasa Malaysia / Bahasa Melayu (termasuk lulus Ujian Lisan), Bahasa Inggeris dan Matematik pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.

    Bidang dan Skop Kerja :


    • Menyelaras dan membantu aktiviti / jadual harian di pejabat pegawai Kumpulan Pengurusan;
    • Penjadualan dan menyusun mesyuarat-mesyuarat utama dan persidangan apabila dikehendaki;
    • Menyediakan dokumen sulit dan sensitif;
    • Memberi perkhidmatan kesetiausahaan kepada pegawai Kumpulan Pengurusan seperti
    • Memastikan semua keperluan rasmi pegawai Kumpulan Pengurusan dikendalikan secara cekap dan berkualiti tinggi serta mengawal selia jadual kerja supaya teratur;
    • Menjawab, menapis dan membuat panggilan telefon untuk pegawai Kumpulan Pengurusan; dan
    • Menjalankan lain-lain tugas yang diarahkan oleh pegawai atasan. 
    Cara Memohon :

    • Permohonan jawatan hanya diterima melalui online sahaja.
    • Permohonan hendaklah dibuat melalui sistem yang boleh dicapai melalui URL: https://career.hasil.gov.my/
    • Permohonan tidak perlu dicetak / dipos ke LHDNM.

    Sila lihat pautan :



    LEMBAGA HASIL DALAM NEGERI (LHDN)

    Maklumat Temu Duga :

    Nama calon yang berjaya dipanggil menghadiri temu duga akan dimaklumkan di Portal Rasmi LHDNM (ruangan “Kerjaya”). Keputusan adalah muktamad. 

    Calon yang tidak dihubungi dalam tempoh 45 hari daripada tarikh tutup iklan, adalah dianggap tidak berjaya. 

    Sekiranya memerlukan penjelasan lanjut, sila emelkan pertanyaan ke alamat : kerjaya@hasil.gov.my

    Post a Comment

    4 Comments

    1. Nama: __ Hendi Zikri Didi
      Kota: _______________ Malacca
      pekerjaan: _ Pemilik bisnis
      Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

      Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya mengajukan permohonan untuk Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

      Aplikasi / Pusat Kontak
      E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
      WhatsApp ____________________ + 447723553516

      ReplyDelete
    2. e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
      WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
      Telephone..Number:[+60]1123759663
      email:::::::hafizulbin365@gmail.com
      Name::::Hafizul Bin Haziq
      Country:::Malaysia

      Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
      ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"

      Country::::::Malaysia
      Name::::::::Hafizul Bin Haziq
      email::hafizulbin365@gmail.com
      Telephone Number:[+60]1123759663
      WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
      e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

      ReplyDelete
    3. Assalamualaikum wr.wb


      Kami adalah perusahaan pinjaman online terkemuka yang menyediakan layanan yang sangat cepat dan mudah dengan suku bunga rendah untuk pinjaman, tujuan utama kami adalah untuk membantu Anda dalam membangun bisnis Anda dan membuat Anda mandiri secara finansial. Anda harus siap untuk mengembangkan bisnis Anda dan memberi diri Anda dan keluarga Anda kehidupan yang lebih baik dan kesempatan untuk lebih nyaman dengan kehidupan, jangan hanya duduk di sana dan berharap semuanya akan berbalik. ini adalah kesempatan Anda untuk bebas dari semua hutang Anda, dan meningkatkan status keuangan Anda, meminta sejumlah pilihan Anda dan kami akan menyediakannya untuk Anda dalam waktu kurang dari 3 hari. ini adalah kesempatan yang telah Anda doakan, hubungi kami hari ini dan Anda akan sangat senang Anda melakukannya.

      Hubungi kami dengan.
      Perusahaan: Arab Credit Group
      Email: Arabcreditgroup@gmail.com

      ReplyDelete
    4. instagram: Aasimahaadilaaloanfirm
      twitter: ... aasimahaadilaahmedloanfirm
      E-mel: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com


      salla Llâhu ‘alayhi wa sallam, nama saya Neni Syahir, saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. saya tidak tahan lagi dengan hal ini. 4 November 2019 ini, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI LOAN FIRM, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah perusahaan. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu muslim yang memberikan pinjaman besar kepada pemilik perusahaan, pabrik burung hantu dan orang pribadi. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia, Jika Anda ingin pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammers di blog ini yang tidak memiliki situs web di google map, saya menawarkan pinjaman dengan tingkat sangat rendah 1% dan saya mendapat pinjaman dalam 1 jam. .
      Kontak Aplikasi pinjaman besar

      E-mel: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
      WhatsApp ::: ************ + 447723553516
      Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com
      Bismillâh ar-ra.hmân ar-ra.hîm

      ReplyDelete