Permohonan Jawatan Kosong Petronas ICT Sdn Bhd






Permohonan Jawatan Kosong Petronas ICT Sdn Bhd ok? Iklan permohonan kekosongan ini adalah terbuka sepanjang tahun 2018 / 2019 (tertakluk kepada tarikh tutup setiap jawatan) kepada mereka yang berminat untuk menjadi pekerja di Petronas ICT.

Pengambilan jawatan kosong ini telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat dengan jawatan kosong ini. Sila pastikan anda baca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum apply jawatan kosong ini.

Maklumat Jawatan

Lokasi : Pelbagai Negeri
Sektor : Kerajaan / Swasta
Tarikh Tutup : Terbuka 2018 / 2019
Status Pelantikan : Tetap


Untuk Memohon, Rujuk Pautan Permohonan di Bawah :



Borang Permohonan :

>> Klik Sini << Halaman Permohonan

Langkah Permohonan
  • 1. Kepada calon yang berminat, anda hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume rasmi anda disertakan pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.
  • 2. Syarat-syarat bagi permohonan jawatan kosong ini hendaklah dirujuk di laman web rasmi Jobstreet (halaman penuh pengiklanan jawatan).
  • 3. Anda dikehendaki memilih jawatan serta lokasi yang bersesuaian dengan kelulusan anda pada senarai kekosongan jawatan.
  • 4. Anda juga hendaklah menghantar resume yang lengkap pada alamat "Klik Sini" diatas.
=============
Petroliam Nasional Berhad atau lebih dikenali sebagai Petronas (digayakan sebagai PETRONAS) ialah sebuah syarikat minyak dan gas multinasional Malaysia yang ditubuhkan pada 17 Ogos 1974.
=============

Post a Comment

0 Comments