Jawatan Kosong Kerani / Pembantu Makmal / Pegawai Majlis Peperiksaan Malaysia Dibuka






Permohonan Jawatan Kosong Kerani / Pembantu Makmal / Pegawai Majlis Peperiksaan Malaysia ok? Iklan permohonan kekosongan ini adalah terbuka sehingga 17 Disember 2018 (tertakluk kepada tarikh tutup setiap jawatan) kepada mereka yang berminat untuk menjadi pekerja di Majlis Peperiksaan Malaysia.

Pengambilan jawatan kosong ini telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat dengan jawatan kosong ini. Sila pastikan anda baca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum apply jawatan kosong ini.

Maklumat Jawatan

Lokasi : Pelbagai Negeri
Sektor : Kerajaan
Tarikh Tutup : 17 Disember 2018 (Isnin)
Status Pelantikan : Tetap


Untuk Memohon, Rujuk Pautan Permohonan di Bawah :



Borang Permohonan :

>> Klik Sini << Halaman Permohonan

Langkah Permohonan
  • 1. Kepada calon yang berminat, anda hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume rasmi anda disertakan pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.
  • 2. Syarat-syarat bagi permohonan jawatan kosong ini hendaklah dirujuk di laman web rasmi portal Majlis Peperiksaan Malaysia (halaman penuh pengiklanan jawatan).
  • 3. Anda dikehendaki memilih jawatan serta lokasi yang bersesuaian dengan kelulusan anda pada senarai kekosongan jawatan.
  • 4. Anda juga hendaklah menghantar resume yang lengkap pada alamat "Klik Sini" diatas.
=============
Majlis Peperiksaan Malaysia (MPM) yang telah ditubuhkan pada 1 Februari 1980 di bawah Akta Majlis Peperiksaan Malaysia (Akta 225) merupakan sebuah badan berkanun yang beroperasi di bawah kawalseliaan Kementerian Pendidikan Malaysia. Majlis perasmian penubuhan MPM telah disempurnakan oleh Menteri Pelajaran Malaysia pada ketika itu, iaitu YB Dato' Musa bin Hitam pada 22 April 1980.
=============

Post a Comment

0 Comments