120 Kekosongan Jawatan Terkini Dibuka Pihak Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Di Seluruh Malaysia ~ GAJI RM1,493 - RM9,547 / Mohon Sekarang!


Jawatan Kosong Terkini 2022 Jabatan Pengankutan Jalan (JPJ) ~ Kepada rakyat Malaysia yang berminat untuk memohon tawaran yang ditawarkan, sila baca dan fahami dengan teliti kehendak bakal majikan sebelum memohon.


Pengambilan calon dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat dengan jawatan kosong yang disenaraikan pada rajah diatas. Sila pastikan anda baca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum memohon jawatan tersebut.

Maklumat Iklan Kerjaya
  • Jawatan Yang Ditawarkan :
  1. Pegawai Penguat Kuasa Gred KP41
  2. Penolong Pegawai Penguat Kuasa Gred KP29
Nama Majikan : Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ)
Tarikh Tutup : 12 September 2022
Dapatkan Iklan / Borang Permohonan di Berikut

1. Kepada calon yang berminat, calon hendaklah menghantar maklumat permohonan secara lengkap merangkumi resume rasmi anda disertakan pengalaman bekerja yang lepas (jika perlu).
2. Syarat dan terma bagi permohonan ini perlu dirujuk di laman web pengambilan jawatan jobstreet (halaman penuh pengiklanan jawatan).
3. Calon juga hendaklah menghantar resume yang lengkap pada link d bawah.

Sila Lihat Pautan : APPLY SINI

Keperluan & Kelayakan Memohon

Sekiranya calon merupakan individu yang berkelayakan dengan kelulusan Ijazah, Diploma, Sijil Persekolahan (PMR, SPM, STPM, “A” Level, Pra-Universiti) atau Kelayakan Professional yang diiktiraf oleh Kementerian Pendidikan Malaysia, anda adalah di pelawa bagi mengisi kekosongan jawatan di atas. (Sila rujuk iklan dan syarat kelayakan di bawah terlebih dahulu)

Selain itu calon memiliki kelebihan sekiranya mempunyai ciri-ciri berikut :
  1. Kemas
  2. Berpengetahuan am
  3. Mempunyai ciri kepimpinan dan lain-lain (rujuk kelayakan permohonan pada iklan)

Kelebihan :
  1. Gaji dengan pelbagai imbuhan menarik
  2. Cuti Tahunan
  3. Cuti Sakit dan lain-lain (rujuk iklan permohonan kerja kosong di bawah)
Bagaimana Memohon

Permohonan kerja kosong terbaru di atas boleh dilakukan secara atas talian. Sila ikuti arahan seperti di bawah.

Klik pada pautan “Apply Sini” di atas dan rujuk pada maklumat permohonan, syarat dan tarikh tutup permohonan jawatan tersebut.

Bagi permohonan kali pertama, pemohon perlulah mendaftar terlebih dahulu sebelum melakukan pengisian maklumat yang diperlukan oleh sistem.

Pemohon disarankan bagi mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenaraikan pendek akan dipanggil temuduga.

Post a Comment

0 Comments